środa, 21 listopada 2012

BAILEYS BY PHILIP TREACY

Nazwisko Philipa Treacy’ego na pewno jest Wam dobrze znane. Nakrycia głowy, jakie powstają w jego pracowni są zawsze unikatowe i charakteryzują się niepowtarzalnym szykiem, a jednocześnie tworzą śmiałe, dzikie formy. Och gdyby mieć chociaż jeden z nich.Na całym świecie istnieje zawsze tylko kilka sztuk pojedynczego modelu każdego kapelusza (nie dziwi mnie zatem cena tych cudeniek, ile?
3 tyś euro za sztukę? a może 13? who cares:)
W Polsce pierwsza odsłona Baileys by Philip Treacy miała miejsce 9 listopada w warszawskim showroomie Pomada Fashion Office.
Na wyjątkową kolekcję,która została zaprezentowana składają się nie tylko butelka z limitowanej edycji i tiara zaprojektowane przez Philipa Treacy’ego dla Baileys, lecz także cztery modele kapeluszy projektanta, które pokazują różne oblicza nowoczesnej kobiety.
W ten sposób marka kreśli w Polsce swój nowy, kobiecy wizerunek.
PS.Te jedne z najbardziej fantazyjnych zaproszeń jakie widziałam przygotowała Kasiulka z mojego ulubionego kapeluszowego butiku online - HatHat . Dlatego aby pozostać w temacie na głowie mojej i Kasi oczywiście toczki Hathatkowe toczki.

   Po wernisażu wpadłyśmy z Kasią do Vitkacy na event "Dzień bez podróbek" pooglądać to i owo ;)   
Największą moją uwagę przykuł McQueen oczywiście. Będąc na jego wystawie w Nowym Jorku, nie można było robić zdjęć, a co dopiero dotknąć! Musiałam nadrobić zatem zaległości.

HAT | HatHat , JACKET | River Island , BLOUSE | H&M , BAG | Paulina Schaedel ,
 BRANCELET | 21Daimonds , Malvaretki 

28 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie mogę pić, bo karmię piersią :)

    Fajna impreza!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety też,ale ponoć pyszny:)
      Aaaa tzn też nie mogłam pić,ale piersią nie karmię! heh

      Usuń
    2. Ha ha!! A już myślałam, że o czymś nie wiemy i karmisz piersią!!Kentak.

      Usuń
    3. Ach, tak mnie to rozbawiło, że zapomniałam dodać słówko o kapeluszach, no więc ekstra! Przepiękne! Marzenie dosłownie! A HatHat też stanęło na wysokości zadania, ślicznie dziewczyny wyglądałyście. Co do McQueena to tylko westchnę...aaach..Kentak.

      Usuń
  2. świetne miałaś nakrycie głowy !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne zdjecia! Ta torebka... marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nakrycia głowy obłędne! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. HatHat nie zawiódł tworząc zaproszenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak chcilam wlasnie tez to powiedziec :D bardzo czesto mam ochote poprawic czyjs design ale to zaproszenie jest perfectooo :)


      Kisses from United Kingdom Of Fashion

      :)

      Usuń
  6. wowww. zdecydowanie odpowiednia osoba na właściwym miejscu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne nakrycia głowy cudne ale to przecież hathat

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale dziewczyny super wyglądałyście w tych kapelutkach! A Ty maluteńka Aneczka 165 dopiero teraz to widzę jak stoisz przy innych :))
    Co mi się spodobalo najbardziej? Ten Pan w turbanie!!

    pozdrawiam // k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie:((( Taki skrzat jestem na tym zdjęciu.

      Usuń
    2. Apan w turbanie to nikt inny jak połówka duetu Zuo Corp Bartek Michalec:)

      Usuń
  9. bardzo ciekawe nakrycia głowy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądałaś!

    zapraszam: http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=567123

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje w imieniu swoim i HatHat :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne te nakrycie głowy <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądałaś!
    łoł, ale cena tej kopertówki!
    Mam nadzieję, że kiedyś będzie mnie na nią stać ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Co Ty sobie przy twarzy coś zmajstrowałaś? :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, swietna sprawa. Te toczki to arcydziela sztuki.

    http://badzprozna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ale ciekawy post!!! tez chce takie male cudenko na czupryne:) ta britisz torebka byla za prawie 7000zł?! drobniaki... przyznam szczerze, ze przy ostatnim zdjeciu musialam przez chwile sie zastanowic czy to Ty czy...J.Przetakiewicz:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne fotki i fajny mcqueeeeeenek. ale 7 kola :o lol


    Kisses from United Kingdom Of Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...