środa, 30 kwietnia 2014

HELLO TAGHAZOUT

Pomału odkrywam Wam moje ulubione zakątki Maroko i moje okolice. Dzisiaj zabieram Was do Taghazout, hipisowsko surferskiej miejscowości. Na co dzień mieszkam w małej i spokojnej wiosce Imi Ouddar, położonej zaledwie 5 km na północ od Taghzaout. Uwielbiam moją głośną i zabieganą Warszawę, dlatego tutaj cenię sobie spokój i ciszę, czując się lepiej z dala od turystycznych miejsc. Lubie jednak tutaj przyjeżdżać na drobne zakupy, zawsze znajdę czas aby wypić kawkę  nus nus w porcie. Czas stoi w miejscu a ja staje się obserwatorem marokańskiego życia w zwolnionym tempie, obserwuje rybaków wracających z połowów no i tych wszystkich seksownych surferów, których jest tu pełno! Uwielbiam swój strój dopasowywać do miejsca w którym jestem,wiec przez ostatnich kilka tygodniu jestem sufrerską, boho girl. Jak zresztą łatwo to zaobserwować.Długa zwiewna sukienka i ta niezliczona ilość brzdękających bransoletek (aby mój podręczny bagaż ważył mniej zakładam je na siebie co doprowadza mnie to pasji przy ciągłym zdejmowaniu i wkładaniu:) to mój strój codzienny. Jeśli chcecie śledzić na bieżąco marokański lifstyle zapraszam Was na mój profil na Instagramie.




JACKET & ECOBAG| Foreverpink, DRESS| Mango , SANDALS | DeeZee
BRANCELET | H&M, Primark,   HEADBAND | Centro , RINGS | Aldo
Termoaktywne serum wyszczuplające -  Eveline Cosmetics 

34 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Prześlicznie wyglądasz, sukieneczka leży na Tobie idealnie!;)

      Usuń
  2. jestes jak z obrazka:D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No pięknie Aniu, zazdroszczę! Długo szukałam info w postach jak to się stało, że wylądowałaś w Maroko :) Właśnie trafiłam na wytłumaczenie i wszystko stało się jasne - tak po prostu :) Cudownie! Gratuluję i życzę kolejnych spełnionych marzeń! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie wygladasz, uwielbiam boho styl <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz! W dodatku ta cudowna sceneria ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wpadłam na Twojego bloga dość niedawno i od razu zwrócił moją uwagę, głównie dzięki Maroko i naturalnym stylizacjom. myślałam, że jesteś tam na "dłuższych" wakacjach, dopiero teraz doszukałam się informacji, że tam mieszkasz. podziwiam. Maroko to moje marzenie, w tym roku wybieram się tam na wakacje i przeglądając Twojego bloga coś czuję, że będę chciała wrócić na dłużej, niż tylko dwa tygodnie... ;) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. absolutnie pasujesz do tamtejszego otoczenia a Twoje stylizacje są dobrane z taka starannością, że zawsze nic im nie brakuje
    wchodząc tutaj za każdym razem odnajduję coś nowego i ciekawego
    keep it doing! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeny jak tam jest cudnie, chcę się teraz tam znaleźć. A Ty Kochana promieniejesz !!! Wyglądasz na tych zdjęciach na bardzo szczęśliwą co mnie oczywiście bardzo, ale to bardzo cieszy. Sukienka jest wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne zdjęcia, niesamowicie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam taki klimat na zdjęciach! Powinnaś tam zdecydowanie zostać na stałe, bo oko się raduje jak Cie widzi! Foty jak z magazynów i look jest równie genialny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna ta sukienka! Cały look zresztą jest powalający :)

    http://luxury-lips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. wszedzie masz jedna i ta sama mine :) a wez zamknij usta i sie usmiechnij ? zdj bylyby ladniejsze pzdr :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobię to następnym razem.promise ;)

      Usuń
    2. Za dużo pozowania na modelkę z Vogue'a, o czym już ktoś kiedyś wytknął, a za mało naturalności.

      Usuń
    3. Dokładnie wszędzie ta sama mina !

      Usuń
  13. Hej
    wyglądasz olśniewająco, zestaw z zielonym swetrem mnie nie przekonał ale tu rządzisz :) to muszę pochwalić. Boho idealnie. Świeżo, promiennie, nic nie przedobrzyłaś.

    A i mam pytanie, co to za spódnica i bluza na tym zdjęciu z Insta: http://snapwidget.com/v/711009335922888638#.U2Oz5_l5Nps?

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się podoba :) Ale tak naprawdę byloby fajnie, gdybys się usmiechnęla! Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zazdroszcze tego cudownego klimatu i pięknej pogody <3 pozdrawiam z deszczowej Polski :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wygladasz w tym poscie, nie robisz tych dziwnych mi (ala wydymam usta) i wygladasz bardzo cool ! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo klimatyczna sesja:) Ale Ci dobrze tak w ciepełku siedzieć:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdzie można kupić taką sukienkę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odpowiedź sukienka jest przecudowna, ale niestety nadal nie mogę jej znaleźć :(

      Usuń
    2. Bo to sukienka sprzed 2 sezonów niestety:(

      Usuń
    3. ;( jest prześliczna ...
      szkoda

      Usuń
  19. o nieeee! jaka piekna dziewczyna... brakuje mi tylko jednego ramiączka które niby samo spadlo na ramie ;) zamiast dżinsowej kurtki dałabym jakiś wyciagniety dlugi sweter ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaa sweter w Maroku ..... gratulejszyn głupotejszyn

      Ten zestaw jest mega, a nie ze swetrem. Dramat dziewczyny z wami. Na siłę musicie być "fashion" ? Do każdej kiecy swetrzysko ?

      Ona miała już sweter z sukienką, źle to wyglądało: http://what-anna-wears.blogspot.co.uk/2014/04/flowers.html

      Usuń
  20. Ona.. Ania jestem :) Oj wieje tu czasem mocno,więc sweter wbrew pozorom się przydaje:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...