środa, 17 września 2014

RUN WITH ME ON 36. PZU Maraton Warszawski

Dzisiaj chciałam podzielić się z Wami efektami sesji runningowej z moim teamem adidas #mygirls : Julitą Kotecką, Katarzyną Kępką i Agatą Kabengele . Oraz poinformować Was jeszcze jednej niespodziance, którą mam dla jednej z Was. 36. PZU Maraton Warszawski zbliża się wielkimi krokami… to właśnie tam rok temu zaczęłam swoją przygodę z maratonami ( o której więcej tutaj). Wow jak ten czas szybko leci! Ale do rzeczy. Codziennie dostaje od Was tyle przemiłych wiadomości o tym jak Was motywuje (ha! nie tylko ja Was, ale i często Wy mnie) i jak dzięki mnie zaczęłyście biegać. Jest to szalenie miłe i powiem Wam, że nic nie cieszy mnie rano tak bardzo, niż takie wiadomości od Was. Dziękuje Wam z całego serca, że jesteście tu ze mną! Dla mnie motywacja milion! Ale no właśnie…w ramach moich podziękowań chciałam zaprosić jedną z Was do wspólnego biegu podczas 36. PZU Maratonu Warszawskiego. Tym razem, nie bójcie się, team adidas #mygirls nie będzie biec 42 km, za to mocne i szybkie 5 km! Pierwszy raz w życiu to ja będę zającem! adidas przygotował dla Was pakiet startowy, który będzie czekać na jedną z Was. 

Co chciałabym abyście zrobiły?

1) Umieść swoje zdjęcie z treningu na Facebooku lub Instagramie i użyj tagów @adidas_pl @whatannawears #runwithwhatannawears
2) Śledź What Anna Wears na Facebooku i Instagramie.
Dodatkowo możecie zostawiać linki do swoich treningów w komentarzach poniżej.

Macie czas do 24.09! 
Jedną z Was nagrodzimy pakietem startowym na 5km podczas Maratonu Warszawskiego i wspólnym biegiem ze mną. Już nie mogę się doczekać, żeby pobiec z Tobą!









 fot. Adrian Krawczyk / for adidas Running

    Strasznie się cieszę i serdecznie Wam dziękuję za chęć wspólnego biegu i Waszą aktywność biegową. 
    Jesteście super! W niedziele pobiegnie z nami Ola Stróżyk, największy biegowy freak jakiego tu     widziałam. Do zobaczenia Ola!

16 komentarzy:

  1. U mnie z tym bieganiem niestety różnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Eh, zazdroszczę nawet tych 5 km... Mnie dopadła anemia przed końcówką przygotowań do poznańskiego maratonu i teraz nie wiem co robić :(
    (Oddajcie mi te legginsy!) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana!! Lec do sklepu po sok z buraka-moze byc jednodniowy albo kiszony pasteryzowany, pij conajmniej buteke dziennie! Im wiecej tym szybciej minie anemia ale czytalam nawet o przypadkach ktore w 2dni sie leczyly!! Ja pije codziennie:)

      Usuń
    2. Piję piję ;) ale kontrola dopiero za 3 tygodnie a ja jestem bez długiego wybiegania, więc i tak nie wiem czy dałabym radę.

      Usuń
  3. Taka cudowna wiadomość ❤️!!! Piękne zdjęcia! 💕💖💖

    OdpowiedzUsuń
  4. A do kiedy można się zgłaszać? Na pewno to zrobię!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dopiero wczoraj zaczęłam swoją przygodę z bieganiem... Niestety tylko 2 km dałam radę. Ale i tak jestem z siebie dumna, że w końcu się za siebie wzięłam. Mam tylko nadzieję, że nie stracę motywacji :) I muszę jeszcze jakoś przetrwać te zakwasy, przez które ledwo się ruszam ;)
    Pozdrawiam Kinga

    OdpowiedzUsuń
  6. też tam będę biec, więc się spotkamy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje małe dokonania!
    https://www.endomondo.com/profile/9671218

    Szkoda, że biega w Warszawie! Ale powiem Ci Skurkaaaa, że bardzo tym kusisz abym tam się zjawiła. Zależy jak będę stać z pracą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wiem wszystko. Bieg jest 28 po Somerby i jestem wtedy w Warszawie. Więc jestem przekonana na 99%, że jestem już jedną nogą z Tobą!

      Usuń
  8. Moje biegi :) 5 km to będzie piękna przygoda z takim teamem :) https://secure-nikeplus.nike.com/plus/profile/Malgorzata_Kotowicz/

    OdpowiedzUsuń
  9. Puławy, moje wspaniałe miasto! zapraszam! :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...