sobota, 17 grudnia 2011

MIDNIGHT IN PARIS

Paryż miasto owiane tą niezwykłą aurą romantyzmu... Ja kolejny raz nie dostrzegłam jej tam. Wiem, grzeszę mówiąc to, ale na mnie Paryż nie robi wielkiego wrażenia. Modowo na pewno można znaleźć tam wiele inspiracji. Przyznam jednak,że kieliszek szampana na szczycie wieży Eiffla robi wrażenie i to jest jeden z tych momentów, który pamięta się długo. Szczególnie w tak fantastycznym babskim gronie. A Wy lubicie takie babskie wypady?





 
 Fot.Kasia

I WAS WEARING: Blouse- Sweewe Paris, Hat - Hathat , Pants - Vintage , Bag- Marc Jacobs , Shoes - Deezee , Scarw- h&m ,

19 komentarzy:

  1. super :) ale czemu nie opisałaś Swojego stroju ;>?

    OdpowiedzUsuń
  2. To pozwiedzałaś w tych butach :P Ja żeby zobaczyć chociaż połowę miasta przez tydzień biegałam w trampkach i mimo to nogi chciały mi odpaść :D KOCHAM PARYŻ

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zdecydowanie nie należę do miłośniczek Paryża,kocham szpilki,ale bez przesady nie latam w nich przez cały czas ,zawsze mam jakieś na zmianę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz.
    Rewelacyjne zdjęcia, buty i spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz jak gwiazda :). Śliczna :))

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz! Zestaw robi wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam Paryż! chciałabym wrócić tam jeszcze kiedyś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz obłędnie! A w butach się zakochałam!:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. zaiste paryski look!!! superrrrrrrrrrrr

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz bosko! kolor spodni cudoo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Paryż na pewno nie jest taki bajowy jak go opisują jednak nie można odmówić uroku temu miastu. Niestety byłam tylko raz w lecie, ale mam nadzieje, że nie był to ostatni raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też uważam, że w Paryżu szału nie ma:), ale jest coś w nim pięknego. Ogólnie we Francji jest pięknie:)Zwiedzałam w wakacje..:)

    A butki strasznie wysokie.:D Ale jeśli również wygodne to super.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. You look pretty, love your outfit. Lovely blog, I'm your new follower.
    I'll be thankful if you visit and follow our blog:
    http://doublebeauty2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobno Paryz na przedmiesciach jest brzydki i strasznie szary, brudny i zakurzony najbardziej w lecie ale centrum i wieza Eiffla mozna sie zakochac !

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajna stylizacja! buty <3

    zapraszam na swojego bloga:)
    http://fashionableinnovations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna stylizacja! Spodnie są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  17. ta stylizacja jest PRZEGENIALNA<3 ZAKOCHAŁAM SIE, dodaje.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...