środa, 22 stycznia 2014

ROMANTYCZNIE,MONOCHROMATYCZNIE

Żeby nie było ostatnio tylko o sporcie,czasem po tych wszystkich rockowych stylizacjach przychodzi ochota na lekki powiew romantyzmu. Zwiewne sukienki,zaplatane warkocze i dziecięce rękawiczki. Nie wiem czy to zaleta czy wada mojego stylu, że jest zmienny. Może mały brak konsekwencji, może ciągle go poszukuje...czy Wy też tak macie? . Staram się zaskakiwać swoich czytelników ( i samą pewnie też) nowymi, ciekawymi połączeniami, nie wyznaczać sobie określonego schematu, którego kurczowo się trzymam. W moim przypadku styl nie jest czymś stałym, ewoluuje razem ze mną, zbiera doświadczenia i kształtuje się.Staram pokazać się inną część siebie. Zmienną, nie przejawiającą się identycznie w każdej możliwej sytuacji. Jest to raczej osobista interpretacja okoliczności, w której się odnajduję (lub też nie). Tym razem bardzo stonowana śmietankowo- beżowa stylizacja,które jedynym kolorowym akcentem są czerwone serduszka na rękawiczkach i te mega cieplutkie buty z miedzianym odcieniem.

                                                                         DRESS| Sukienkowo , Fur |Random Shop from Beijing ,
                               BAG | PaulinaSchaedel , BOOTS|no name ,  GLOVES | DeeZee , BRANCELET | Candy Crystal
HAIR | Hair by Korzeniowska , NAILS | Nails by Korzeniowska

28 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw! A w tym warkoczu wyglądasz uroczo:)
    Pochwal się proszę, gdzie kupiłaś te buty, ponieważ są cudowne! :)

    Pozdrawiam,
    Cosy

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piekne polaczenie.Sliczne didatki

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz na bardzo zziębniętą. Ubierz się dziewczyno!

    OdpowiedzUsuń
  5. No ale foty extra!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolory, cudowna fryzura i futerko! Tylko za takimi butami nie przepadam ;) Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  7. jakoś bez sensu

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie!!! Idealny warkocz i mega futerko xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie i dziewczęco! Też tak mam, że nie trzymam się jednego stylu. Jest zmienny jak ja. Są oczywiście elementy niezmienne, są takie, w których wiem, że nie czułabym się sobą, ale nie potrafię się ciągle trzymać czy to minimalizmu, kolorów, B&W czy printów. I wychodzi mieszanka jak patrzę na to co już stworzyłam, ale widzę w niej siebie i to jest fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mimo, ze buty zupelnie nie moja bajka, to w tej stylizacji genialnie wygladaja, calosc super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne futerko. Podobają mi się takie pastelowe zestawy, chociaż w tym konkretnym widziałabym inne buty.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny warkocz :) Taki romantyczny i z pazurem. Robiłaś go sama?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kłos dziękuje.
      Niestety nie sama:( Wspaniała pani Maria - Hair by Korzeniowska.

      Usuń
  13. Uwielbiam taki pudrowy odcien rozu :) Niedawno zaopatrzylam sie w bluze rowniez w rozowych barwach http://loveitshop.pl/kategoria/bluzy-2/triple-vogue :)

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjne buty, ciepłe i eleganckie zarazeM! no i rękawiczki powalają również:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ekstra wyglądasz w tym zestawie, naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja się z Tobą nie zgadzam :) myślę, że masz bardzo spójny styl...wiem bo Twoje stylizacje oglądam "w rzutach" :) i jak już się rzucę to przeglądam po 20 dziennie :)) nie trzeba codziennie biegać w moro, żeby być spójnym...bardzo mi się tu podoba i w ogóle to jak to buty "no name" ?! to gdzie ja mam takie znaleźć? :o) kozackie! (jak to zwykliśmy mawiać w późnych 90tych :))))

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacyjne futerko i sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja głównie idę w rock jakoś umiem to z kompletować co zupełnie nie ma miejsca przy romantycznych stylizacjach, ta jest fajna ale do tego inne butki bym dała mimo, że ogólnie nie mam nic do mukluków czy jak to się tam pisze to w tym zestawie mi nie bangla, ale tak jak mówię ja mam dwie lewe ręce i w obu kciuki do kompletowania takich stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Futerko jak baran, a buty jak lew :p

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna sukienka i rękawiczki.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...