czwartek, 13 marca 2014

ANIMAL PRINTS

Ufff,że się trochę boje pokazywać w kółko moje Maroczko tym razem wracam z Warszawą. A w zasadzie jej sercem. Czyli drugim moim ukochanym miejscem, Śródmieściem. Po japonkach i sportowych butach przyszedł czas w końcu na szpilki i elegancką stylizację.Nie ukrywam, że w niej również doskonale się czuje. Czerń, która dosyć często u mnie występuje i tym razem dominuje. Nie sposób jednak oderwać wzroku od "krówkowego" poncza. Uszyła mi je moja przyjaciółka z Dadsstuds i kompletnie się w nim zakochałam. Jest eleganckie ale zarazem urocze. Zwierzęce printy zawsze są hot!








DRESS | Mohito , CAPE | DadsStuds 
COAT & BRANCELET | River Island , BAG | Solar , SHOES | Kazar, 
KNEE SOCKS | Calzedonia , 
Więcej również na Akademia London Look.

20 komentarzy:

  1. wow, wyglądasz świetnie! ponczo pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeej ! ale mi się to podoba nie mogę się napatrzeć , poza tym Ty jesteś śliczną dziewczyną ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. A najlepsze,że po porstu zakręciłam sobie włosy i upięłam na szybko jedną wsuwką a wyszło wow:)))

      Usuń
  4. Wszystko jest idealnie dopracowane! Wow!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zwierzecy wzor pieknie przelamuje ta czern :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stan warszawskich chodników :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tą stylizację w każdym calu!! Ponczo wymiata <3

    OdpowiedzUsuń
  8. ha ha wszystko baardzo spoko:)
    i fryzurka fajna:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie przepadałam za zwierzęcym motywem w ubiorze. Za to sukienka piękna. To obecna kolekcja? Jaka jest jej cena?

    http://zycienienabogato.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ponczo jest absolutnie fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Odwazny zestaw, bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jezuuu, jak cudnie! Piękne zdjęcia i stylizacja.
    Ponczo bajeczne!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...