środa, 7 września 2011

COLOUR OBSESSION

Bezczynne stanie w korkach to nie dla mnie :) Gdy już wykonam wszystkie zaległe telefony, przeczytam wszystko co mam w zasięgu ręki... a myśli się piętrzą... trzeba, więc gdzieś to wszystko zapisać,za nim przepadnie w zapomnienie.
Wróćmy jednak do tematu - kolorów, które zdominowały wszystkie szafy w tym sezonie. Moją na pewno.
Kiedyś może czułabym się jak papuga, ale dziś uwielbiam wyglądać jak soczysty owoc:)
Cieszę, naprawdę się cieszę, że czernie , które tak zasmucały nasze ulice leżą sobie na strychu.
Teraz przynajmniej jest na czym oko zawiesić. Kolory bezinteresownie rozweselają nasze markotne fejsy:) Cytrynka połączona z malinami i fuksjowym lipstick'iem. Jeśli chodzi o włosy,są one dla mnie równie ważną częścią outfitu co np.buty. Proszę mi tylko nie zarzucać, że nie chodzę w takiej , jak ta prezentowana  poniżej , na co dzień. Tej wewnętrznej wolności jeszcze nie mam. Ale kombinowanie z upięciami na głowie, to zdecydowanie moja natura.










Fot. Artur Bąk
t-shirty- vintage
pants - caliope
shoes - deezee
              bracelet - KamiGlamour

13 komentarzy:

  1. zajeb***ie ! dużo kolorów i ożywienia na zdjęciach! Bardzo mi się podobają zdjęcia jak i stylizacja. Jak można zrobić taka fryzurkę??

    http://elii1989.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmm....mniodzio dla oczu!! Śliczne to wszystko, a taka fryzura na co dzień, czemu nie???!!!Kentak.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cholerka! Ty tu o kolorach a ja czarne i granatowe rurki kupiłam!!! Ale klasyka w szafie też musi być, prawda? Zaszaleję z jakąś cytrynową bluzką, zwariowanymi butami i też będzie ok.Kentak.

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham kolory i ludzi, którzy nie boją się ich nosić. ;) <3 przepiękny zestaw! <3



    www.moderngrungestolengrunge.blogspot.com
    meagainstfashion.

    OdpowiedzUsuń
  5. brakuje mi tu paska w spodniach w kolorze np granatowym

    OdpowiedzUsuń
  6. O pasku szczerze mówiąc zapomniałam wychodząc z domu,ale ćśśśśś ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anuś! Cudowne jak zwykle...zabrakło mi tylko niedbale podwiniętej nogawki...

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiaczku dziękuje,wiem! też lubie je mieć tak podwinięte,ale te spodnie niestety są troche za długie i kiepsko to wygląda.Podwinięcie jest w drugą strone hehe:)

    Elli fryzurę bardzo prosto.Zaczesujemy włosy w kitkę, i podpinamy włosy do wewnątrz.Zwinne rączki się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  9. hej to ja twoj wierny fan od pierwszego posta haha cudoooo buziak wszystkie fotki wymiataja konkurencje czekam na nastepny poscik tup tup xx

    OdpowiedzUsuń
  10. super !!! dołączam do obserwowanych ;)POZDRAWIAM PIXIE

    http://naughtylikefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. zakochalam sie w bransoletce!

    OdpowiedzUsuń
  12. Although colors are not mine, but the set is great!
    I just love the bracelet!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...