wtorek, 8 listopada 2011

DEEZEE MAKING OF

Deezee, które na pewno świetnie znacie z mojego bloga zaprosiło mnie do współpracy przy tworzeniu jesienno-zimowej 
sesji wizerunkowej. Na efekty jeszcze troszkę musimy poczekać,a póki co zdjęcia z backstag'u. 
Jak Wam się podobają moje Deezee wcielenia?
Dziękuje całej ekipie za wspaniała zabawę podczas sesji, to była dla mnie prawdziwa przyjemność:)




Fot.Domi Deezee Team
SHOES - DEEZEE
              Fotografia: Joanna Czaczkowska/ blokdesign.plblokdesign.pl
            Makijaż i fryzury: Monika Kołodziej/ artmo.plblokdesign.pl
  Stylizacja: OSA – Monika Jurczyk i Gosia Kuniewicz

19 komentarzy:

  1. UUUUUU łaaaaaaaaaa!!! W tej czerwonej sukience wyglądasz zjawiskowo i gorąco!!Kentak.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mogę doczekać się na efekty tej sesji:) widzę, że Osy Cię stylizowały:D super!

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej mi się podobasz w długich włosach potem krótki blond a najgorzej wypadają czarne chociaż zobaczymy efekty sesji mam nadzieje ze pokazesz i czekam na post o kosmetykach do makijazu (*kolorowka):)))

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, swietna stylizacja na ostatnim zdjęciu!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze zdjęcie - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dokładnie: ostatnie zdjęcie- rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gdzie można dostać tę krótką blond perukę?

    OdpowiedzUsuń
  8. Peruka to własność makijażystki,pod zdjęciami jest link do jej strony,można napisać.
    Myślę,że w większości sklepów z perukami znajdziesz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądałaś w peruce ;]

    i zapraszam do siebie po newsy o modzie i designie:

    araratbykora.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. och ja Cie uwielbiam w black hair blondyno :) Saz:*

    OdpowiedzUsuń
  11. O rany, tu nic innego nie da się napisać niż: ZAZDROSZCZĘ!!!!! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam Twoje fryzury i minki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. rozowa/czerw sukienka czarny kapelusik i dlugie wlosy omg I'm in love to ja sandrunia xxxx :D

    OdpowiedzUsuń
  14. On jest ciemno zielony,ale dziekuje:))))

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog! jesteś piękna! :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. W bialych włosach wyglądasz prawie jak ja :) ahh te geny ;]
    ale ostatnie zdjecie wczerwieni pierwsza klasa :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...