sobota, 12 listopada 2011

I LOVE THE SEA VIEW , 3CITY MY PLACE

Wspaniałe słoneczne zdjęcia, zważywszy, że właśnie zaobserwowałam szron na szybie mojego samochodu.
A pomyśleć,że było to zaledwie 3 tygodnie temu. Każdy z radością i sentymentem wraca do swoich rodzinnych stron.
U mnie takim miejscem jest Trójmiasto, mimo, że pokochałam Warszawę tam zawsze chętnie wracam.
A jak już w Trójmieście to oczywiście Gdynia,w miejscu gdzie jest najpiękniejszy widok na nią.





Fot. Monika Hałubek edited by me
 
  Jacket - don't know the name:)  
Blouse- vitnage
  Skirt- made by my mom and me
                                                                                                         Knee socks - Calzedonia
      Owl necklace- Love Coulture NY
 Glasses - NY shop 
Shoes - my beloved Deezee

24 komentarze:

  1. nigdy nie byłam tam na tarasie;-)) nie sądziłam, że mają takie fajne mebelki! no zestaw powalający!;-)) ta spódnicaaaaaa ahhhhh

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniale wyglądasz, pięknie połączyłaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz niesamowicie, świetne zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna stylizacja!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna kolorystyka! zakochałam się w spódniczce, jest cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a co to konkretnie za miejsce? Nigdy tam nie byłam.

    Niesamowite zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcia są rewelacyjne! a Ty wyglądasz po prostu fenomenalnie- gratulacje:)
    k.

    OdpowiedzUsuń
  8. sea towers love :) anusia jestes super wizytowka pl, jak obcokrajowcy zobacza, ze mamy takie ladne miejsca to zaraz beda chcieli przyjechac :D spodniczka rocks!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem absolutnie zachwycona tą kurtką! co za krój!
    niesamowity kolor butów i do tego te skarpetki arrr!
    cudny set!

    OdpowiedzUsuń
  10. jesteś rewelacyjna,farbujesz sama włosy czy raczej u fryzjerki?

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje bardzo:) independent zawsze fryzjerka.

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja właśnie wczoraj wróciłam z Trójmiasta. I pogoda była równie piękna jak na Twoich zdjęciach!!! Sceneria na 6, stylizacja na 6 (spódniczka i kurtałka powaliła mnie z nóg), super! Kentak.

    OdpowiedzUsuń
  13. TA STYLIZACJA JEST GENIALNA!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. I <3 3city :)) My home :))
    Za spódnice to jakas nagroda sie należy! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...