niedziela, 27 listopada 2011

JEMIOŁ Fashion Show S/S 2012

Soho Factory chyba ta stałe wpisało się w kalendarz modowych imprez.
Tym razem przenieśliśmy się w podróż do dalekiej Australii, która była inspiracją projektanta przy tworzeniu tej kolekcji. Czerwony piasek na wybiegu,scenografia,muzyka... fajnie lubię takie niespodzianki:)
Frędzle proponowane przez Jemioła od razu nasunęły mi jednak skojarzenie z Robertem Cavalli. Zamiast na nich bardziej skupiłam się na zwiewnych, muśniętych wiatrem sukienkach.
Mój typ to ta długa biała przepasana rudym paskiem.


U mniej bardziej rockowo. Ramoneska,złote spodnie i kolczaste szpilki.
Złote spodnie królują już od wielu miesięcy, niestety mi dopiero teraz udało się znaleźć odpowiednie.


Fot.Artur Bąk

Jacket - River Island
Gold pants - Mango
Scarf - H&M
Clutch - Steve Madden
Watch - Patek Philippe
Shoes - DeeZee
Bracelets - Candy Crystal 

TE PIĘKNE BRANSOLETKI MOŻECIE WYGRAĆ W MOIM KONKURSIE

20 komentarzy:

  1. Torebka fatalna i tandetna. W ogóle nie pasuje do stroju.
    Świetnie Tobie w takiej fryzurze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. to jest turkus, czy po prostu tak mocno rozjaśniłaś zdjecia?? bo jesli turkus, to moge powiedziec, że kolory dobrane świetnie!;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Turkus gdzie? Bo nie mogę się dopatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. turkusowe to co najwyżej są Ani oczy! :)) hehehe

    OdpowiedzUsuń
  5. super wyglądasz a buty i spodnie <3 cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna stylizacja i nieziemskie zdjęcia!! słuchaj, kiedy kupiłaś te buty na DeeZee? odpowiedz prosze u mnie albo na priv :*

    OdpowiedzUsuń
  7. to sa dee zee o wow to niezle

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna kolekcja, no i ty wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty dostałam w ubiegłym miesiącu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz, rewelacja!!! Wszystko do siebie idealnie pasuje- sponie, ramonestka, buty(!!), dodatki!! A torebka wcale nie jest tandetna, to rockowy styl, więc niby jaką torebkę miała dobrać? Koronkową ??!!!Kentak.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjnie wyglądasz :)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Drogi Anonimie,całkowicie się z Tobą zgadzam:) W tym nie ma konsekwencji. Gdy zaczęłam nosić butki Deezee kilka lat temu,pewnie byłam jędna z pierwszych.A teraz dzięki temu,ze Deezee stało się tak popularne, jestem już jednąa z wielu.Czego fakt,nie lubie :)Ale bardzo cieszymnie sukces tej firmy i jej niesamowity rozwój.Dla mnie to najlepszy sklep internetowy w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice post, I like it so much! These photos are so beautiful!!!

    Fox House giveaway on my blog!
    Take a look and maybe follow?: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniale wyglądasz w tych spodniach, nie każdemu one pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. zmyj ten makijaz bo wygladasz staro

    OdpowiedzUsuń
  16. Bo ja taka wcale nie najmłodsza ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...